سئو سايت در اروميه

فناوري اطلاعات

سئو سايت در اروميه

سئو سايت در اروميه : امروزه بسياري از كسب كار ها از شيوه هاي قديمي فروش جدا شده اند و به سمت شيوه هاي نوين فروش رفته اند و كسب كار خود را گسترش داده اند. يكي از راه هاي گسترش كسب و كار، فروش اينترنتي و استفاده از وب سايت ها است. ولي آيا فقط داشتن وب سايت براي فروش بيشتر كافي است؟ جواب اين سوال خير است زيرا كه اگر شما وب سايتي داشته باشيد كه جايگاه خوبي نداشته باشد مشتري شما چطور مي تواند شما را پيدا كند؟

  • شركت افرند وب با استفاده از متخصصين باتجربه در عرصه سئو سايت در اروميه مي تواند به شما كمك كند تا جايگاه بهتري در گوگل داشته باشيد و فروش محصولات خود را چند برابر كنيد.
سئو سايت در اروميه

سئو سايت در اروميه

سئو چيست؟

سئو سايت در اروميه : SEO مخفف بهينه سازي موتور جستجو است. سئو فرآيندي است كه براي كمك به يك وب سايت يا محتوايي در رتبه بالاتر در گوگل انجام مي شود. به زبان ساده تر اگر بخواهيم راجب سئو صحبت كنيم مي توان گفت كه تمام كار هايي كه بر روي وب سايت شما (سئوon page، سئو off page) انجام مي شود تا شما در رتبه هاي بالاتر موتور هاي جست و جو قرار بگيريد.

تبليغات پولي چيست؟

سئو سايت در اروميه : امروزه بسياري از سايت ها از تبليغات پولي براي جايگاه بهتر استفاده مي كنند. كه علاوه بر هزينه ي بالايي كه دارند براي مدت زماني هستند و با تمام شدن زمان آن شما بايد دوباره آن محصول را خريداري كنيد.

انواع تبليغات پولي عبارتند از:

  • تبليغات گوگل ادز
  • تبليغات كليكي (ppc)

تفاوت سئو و تبليغات پولي

تفاوت اصلي بين سئو و تبليغات پولي در اين است كه سئو شامل رتبه‌بندي «ارگانيك» است، به اين معني كه براي حضور در آن فضا پولي پرداخت نمي‌كنيد. براي ساده‌تر كردن آن، بهينه‌سازي براي موتورهاي جستجو به معناي برداشتن يك قطعه از محتواي آنلاين و بهينه‌سازي آن است، بنابراين موتورهاي جستجو مانند Google وقتي كسي چيزي را جستجو مي‌كند، آن را در بالاي صفحه نشان مي‌دهد.

آيا سئو براي كسب و كار مهم است؟

سئو سايت در اروميه : سئو يك بخش ضروري براي حضور آنلاين يك كسب و كار كوچك و بزرگ است زيرا بدون آن، شما زمان و تلاش خود را صرف محتوايي مي كنيد كه به جايي نمي رسد. يك وب سايت بدون سئو مانند سوزني در انبار كاه است. سئو به شما و وب سايت شما كمك مي كند تا به خواسته هايتان برسيد و فروشگاه خود را تبديل به يك برند كنيد.

  • سئو بخش بسيار مهمي از ديجيتال ماركتنيگ است زيرا همه انسان ها به دنبال پيشرفت كسب و كار خود هستند و سئو اين كار را براي شما به راحتي انجام مي دهد. حال يك سوال: شما براي كسب كار انلاين خود از چه راه هايي استفاده مي كنيد تا فروشگاه خود را برند كنيد؟
سئو سايت در اروميه1

سئو سايت در اروميه1

چرا سئو بر روي گوگل تمركز مي كند؟

سئو سايت در اروميه : براي بسياري از مردم، اصطلاح “موتور جستجو” مترادف با گوگل است كه حدود 92٪ از بازار جهاني موتورهاي جستجو را در اختيار دارد. از آنجايي كه گوگل موتور جستجوي غالب است، سئو معمولا حول محور مواردي است كه براي گوگل بهترين كارايي را دارد. اين مفيد است كه درك روشني از نحوه كار گوگل و چرايي آن داشته باشيد.

  • گوگل طوري طراحي شده است كه بهترين تجربه جستجو را به كاربران يا جستجوگران خود ارائه دهد. اين به معناي ارائه مرتبط ترين نتايج، در سريع ترين زمان ممكن است.

دو عنصر اصلي تجربه جستجو عبارتند از عبارت جستجو (ورودي كاربر) و نتايج جستجو (خروجي).

سئو سايت در اروميه : فرض كنيد «راهنماها و آموزش‌هاي سئو سايت» را جستجو كرده‌ايد. اين يك جستجوي واضح و بدون ابهام است. گوگل خواسته شما را مي‌فهمد، و صفحه مفيدي را به عنوان بهترين نتيجه ارگانيك ارائه مي‌كند. از ديدگاه گوگل، اين يك نتيجه جستجوي بسيار خوب و يك تجربه كاربري مثبت است، زيرا اين احتمال وجود دارد كه كاربر روي نتيجه برتر كليك كند و از نتيجه راضي باشد.

اهميت سئو و بهينه سازي سايت

سئو سايت در اروميه : سئو و بهينه سازي صفحات بخش اساسي از ديجيتال ماركتينگ را تشكيل مي دهد. سالانه مردم ترليون ها جستجو انجام مي دهند كه براي پيدا كردن محصولات و خدمات مختلف است. جستجو، منبع اوليه بازديد ديجيتال براي برند ها و كانال هاي ديجيتال ماركتينگ است.

  • دسترسي بيشتر و جايگاه بالاتر نسبت به رقيبان مي تواند باعث تغيير بسيار بزرگ بر روي تجارت شما باشد. نتايج جستجو در سال هاي اخير به صورتي تكامل پيدا كرده است كه كاربران به كاربران پاسخ صريح و اطلاعات درستي را بدهند و بتوانند كاربر را در صفجه خود نگه دارند.

چرا بايد سايت خود را سئو كنيم؟

سئو سايت در اروميه : زيرا، مردم جهان روزانه بالغ بر 7 ميليارد بار از موتور هاي جستجو استفاده مي كنند. بيش از 75% از جستجو هاي گوگل به نتايج اول گوگل ختم شده و به صفحه دوم مراجعه نمي كنند. تقريبا 61% از كسب كارهاي سر تا سر دنيا سئو وب سايت و بازاريابي محتوايي را اساس روش هاي بازاريابي خود قرار داده اند.

  • روزانه بيش از 4 ميليارد نفر از گوگل استفاده مي كنند كه اين آمار نشان مي دهد كه بيش از نيمي از مردم كره زمين اول راجب محصولي در گوگل سرچ مي كنند و بعد به سراغ خريد آن كالا مي روند. بيش از 90% تجربه هاي خريد آنلاين با يك جستجوي ساده در اينترنت آغاز مي شود.
  • در نظر بگيريد شما يك فروشگاه لباس زنانه بزرگ در اروميه داريد و براي افزايش فروش محصولات خود مي خواهيد تبليغات كنيد. شما در اين باره مي توانيد از تبليغات سنتي مانند مجله، روزنامه، تلوزيون و راديو استفاده كنيد و پيام تبليغاتي خود را براي اكثر همشهريان خود به نمايش بگذاريد. ولي چند درصد از اين اشخاص كه تبليغات شما را ديده اند خانوم هستند؟ عملا درصد بسيار بالايي از هزينه اي كه براي تبليغات خود پرداخت كرده ايد را از دست داده ايد و هيچ سودي نيز براي شما نداشته است.
  • حال فكر كنيد شخصي در هر جاي ايران به دنبال خريد لباس زنانه است و اين كلمه را در گوگل سرچ مي كند. اگر سايت شما در رتبه هاي اول گوگل باشد او وارد صفحه شما مي شود و از شما خريد مي كند. بنابراين هر شخصي كه وارد سايت شما شود يك مشتري بالقوه براي شما است. بنابراين فقط با استفاده از خدمات سئو سايت در اروميه مي توانيد خود را در معرض ديد اين كاربران قرار دهيد.

چرا بايد سئو سايت را جدي گرفت؟

سئو سايت در اروميه : يك جمله اي كه بين تمام سئو كاران زبانزد است اين كه در صفحه دوم گوگل مي توان جسد مخفي كرد. زيرا هيچ كس هيچ وقت وارد صفحه دوم گوگل نمي شود و به آن سر نميزند.
تصور كنيد كه شما صاحب يك فروشگاه موبايل در اروميه هستيد.

  • با استفاده از ابزار هاي آمار و جستجو هر كليد واژه در گوگل، مي توان بدست آورد كه ماهانه بيش از 5 هزار نفر واژه خريد موبايل در اروميه را در گوگل سرچ مي كنند. حالا اگر شما بر روي سئو سايت خود كار نكنيد و يا حتي در صفحه اول نتايج موتور هاي جست و جو نباشيد، كسي نمي تواند با شما ارتباط بگيرد يا تعداد آن ها بسيار پايين است.
  • در حقيقت شما 5 هزار مشتري بالقوه كه مستقيما به دنبال محصول شما بوده اند را از دست داده ايد. خدمات شركت افرند وب كه يكي از آن ها سئو سايت در اروميه است به شما كمك مي كند تا بتوانيد در اين بازار آنلاين و ديجيتال سهم بسازي داشته باشيد.

خدمات سئو سايت در اروميه

بهينه سازي صفحات:

بهينه سازي صفحات يا همان سئو يكي از مهم ترين خدمات شركت افرند وب است. براي رسيدن شما به صفحه يك گوگل.

آناليز رقبا:

شركت افرند وب با برنامه ريزي دقيق سايت شما و سايت رقبا را آناليز كرده و با استفاده از روش هاي سئو، سايت شمارا به صفحه اول گوگل مي آورد.

برند سازي:

يكي از بهترين نتايج سئو سايت اين است كه شما را تبديل به برند مي كند. با نوشتن محتواي اصولي و با توجه به نياز مخاطب، باعث جذب بيشتر مشتري و وفا داري مشتري مي شود.

افزايش ترافيك:

هنگامي كه بهينه سازي سايت شما شروع مي شود، افزايش ترافيك شما كاملا قابل مشاهده خواهد بود و همين افزايش ترافيك باعث فروش بيشتر نيز مي شود.

سئو سايت در اروميه2

سئو سايت در اروميه2

حرف اخر

سئو سايت در اروميه : هر شغلي با هر روش كاري نيازمند تبليغات است. يا به روش هاي سنتي يا به روش هاي مدرن يا ديجيتال. كدام از اين روش ها نرخ تبديل بالاتري دارد. با پيشرفت رو افزون اينترنت ديگر روش هاي قديمي و سنتي پاسخ گوي نياز فروشندگان نيست و به اندازه هزينه اي كه براي تبليغات خود مي كنند نتيجه دريافت نمي كنند.

  • ابزار سئو يكي از بهترين راه ها براي افزايش مشتري خود و شناخته شدن برند شما است. امروزه شخصي وجود ندارد كه ديگر ديجي كالا را نشناسد.
  • دليل موفقيت اين برند در كنار تبليغات تلوزيوني اين بوده كه با استفاده از ابزار سئو باعث شد كه در لينك اول فروش محصولات قرار بگيرد. شما نيز مي توانيد با استفاه از متخصصين سئو افرند وب و سئو سايت در اروميه كه يكي از خدمات اين شركت است باعث فروش بيشتر محصولات خود شويد و همچنين بتوانيد در صفحه اول گوگل قرار بگيريد. براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با تماس بگيريد و مشاوره رايگان دريافت كنيد.

منبع: گروه مطالعاتي افرند وب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.