سئو سازي سايت

فناوري اطلاعات

سئو سازي سايت

سئو سازي سايت بايد توسط يك تيم حرفه اي انجام شود تا نتيجه مثبتي داشته باشد. به همين منظور بايد براي سئو سازي سايت خود ، به دنبال يك تيم ماهر باشيد.

منظور از سئو سازي سايت چيست؟

سئو سازي سايت يكي از روندهاي مهم پس از طراحي سايت است كه بايد به آن توجه شود. با سئو سايت خود مي توانيد از بسياري از جهت ها موجب بهبود رتبه سايت خود باشيد.

سئو چيست؟

بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) عبارت است از رساندن هدفمند ترافيك به وب سايت از رتبه بندي ارگانيك موتورهاي جستجو. وظايف متداول مرتبط با SEO شامل ايجاد محتواي با كيفيت بالا ، بهينه سازي محتوا در اطراف كلمات كليدي خاص و ايجاد بك لينك است.

سئو سازي سايت

سئو سازي سايت

سئو چگونه كار مي كند؟

SEO با بهينه سازي سايت شما براي موتور جستجويي كه مي خواهيد در آن رتبه بندي كنيد ، اعم از Google ، Bing ، آمازون يا YouTube كار مي كند. به طور خاص ، وظيفه شما اين است كه مطمئن شويد موتور جستجو سايت شما را بهترين نتيجه براي جستجوي افراد مي داند.

  • نحوه تعيين بهترين نتيجه بر اساس الگوريتمي است كه اقتدار ، ارتباط آن پرس و جو ، سرعت بارگذاري و موارد ديگر را در نظر مي گيرد. در بيشتر موارد ، وقتي مردم به فكر «بهينه سازي موتورهاي جستجو» هستند ، به سئو سازي سايت فكر هستند. به همين دليل ما در اين راهنما بر روي بهينه سازي سايت شما براي Google تمركز مي كنيم.

نتايج ارگانيك در مقابل پولي

صفحات نتايج موتورهاي جستجو به دو بخش مجزا تقسيم مي شوند: نتايج ارگانيك و پولي.

نتايج جستجوي ارگانيك

سئو سازي سايت : نتايج جستجوي ارگانيك (كه گاهي اوقات به عنوان نتايج “طبيعي” نيز ناميده مي شوند) نتايج طبيعي هستند كه 100٪ بر اساس شايستگي رتبه بندي مي شوند. به عبارت ديگر ، هيچ راهي براي پرداخت هزينه به گوگل يا ساير موتورهاي جستجو وجود ندارد تا در نتايج جستجوي ارگانيك رتبه بالاتري داشته باشيد.

  • موتورهاي جستجو نتايج جستجوي ارگانيك را بر اساس صدها عامل رتبه بندي مختلف رتبه بندي مي كنند. اما به طور كلي ، نتايج ارگانيك از نظر گوگل ، نسبي ترين و معتبرترين وب سايت ها يا صفحات وب در اين زمينه است.

نتايج پرداخت شده

نتايج جستجوي پرداخت شده آگهي هايي هستند كه در بالاي نتايج ارگانيك يا در زير آنها ظاهر مي شوند.

سئو را چگونه بايد اندازه گيري كرد؟

سئو سازي سايت : اگر حداقل پنج دقيقه را در دنياي SEO گذرانده باشيد ، احتمالاً اين ضرب المثل را شنيده ايد كه “آنچه را اندازه گيري مي كنيد ، حركت مي دهيد”. اين بدان معناست كه دانستن اعداد شما اولين قدم در ارزيابي عملكرد استراتژي SEO شما است.

  • صدها معيار اندازه گيري وجود دارد كه مي توانيد پيگيري كنيد. گوگل از بيش از 200 فاكتور رتبه بندي در الگوريتم خود استفاده مي كند. اما بهتر است براي شروع روي چند مورد تمركز كنيد. تعيين كنيد كه كدام معيارها براي كسب و كار شما بسيار مهم هستند و اين معيارها را به طور مرتب پيگيري كنيد.
سئو سازي سايت 1

سئو سازي سايت 1

ديدن نتايج SEO چقدر طول مي كشد؟

سئو سازي سايت : پياده سازي يك استراتژي SEO براي افزايش ديد و رتبه وب سايت شما در Google يك ماراتن است ، نه يك دو سرعت. با هر كمپين SEO به عنوان بخشي از يك پروژه در حال انجام كه هرگز كامل نخواهد شد ، رفتار كنيد. جدول زماني شما نيز بستگي به اين دارد كه سايت شما چقدر جديد است ، استراتژي SEO شما چقدر خوب است و چقدر در اجراي استراتژي هاي خود سازگار هستيد.

  • اگر همه اينها براي شما پيش آمده است ، انتظار داشته باشيد كه نتايج خود را طي چهار ماه تا يك سال شروع كنيد. به ياد داشته باشيد كه ديد و رتبه وب سايت شما به شدت تحت تأثير رقباي شما و كلمات كليدي است كه سعي مي كنيد براي آنها رتبه بندي كنيد. همچنين به احتمال زياد نتايج سريع تري را در معيارهايي مانند پيوندها مشاهده خواهيد كرد ، اما رتبه بندي كلمات كليدي و اعتبار سايت خزيدن كندتري خواهد داشت.

نحوه پيگيري عملكرد SEO

اكنون كه معيارها و ابزارها را در اختيار داريد ، مي توانيد نتايج تلاش هاي SEO خود را دنبال كنيد. همانطور كه احتمالاً از اين راهنما استفاده كرده ايد ، كارهاي زيادي در زمينه رتبه بندي سئو سازي سايت انجام مي شود. و كار حتي وقتي به اوج مي رسيد متوقف نمي شود.

  • اگر به نظر مي رسد كه به تنهايي با SEO مقابله كنيد ، مجموعه ابزار SEO ما را بررسي كنيد. اين شامل بيش از 15 ابزار و گزارش است كه به شما در دستيابي به بهترين نتايج SEO كمك مي كند. مجموعه ابزار دو رويكرد را ارائه مي دهد-داشبورد SEO و مجموعه اي از ابزارهاي SEO كه مي توانيد براي ايجاد گزارش در مورد تحقيقات رقابتي ، تحقيقات كلمات كليدي ، ايجاد لينك ، رديابي رتبه ، SEO در صفحه و SEO فني استفاده كنيد.

مقايسه SEO جديد و SEO قديمي

سئو سازي سايت : روزي استراتژي اين بود كه آن دسته از كلمات كليدي را شناسايي كنيد كه بيشترين ارتباط را با كسب و كار شما داشتند ، بيشترين بازديد را داشتند و رقابت چنداني نداشتند. قبلاً شما 5 تا 10 كلمه كليدي را كه “كلمات كليدي طلايي” شما بودند و اكثر ترافيك شما را به ارمغان مي آوردند ، تشخيص مي داديد. وقتي شخصي به ما مراجعه مي كند و مي گويد “من بايد براي اين كلمه كليدي رتبه 1 باشم” ، مي دانيم كه در اين الگو گير كرده است. آن استراتژي كلمات كليدي اشتباه است ، زيرا به استثناهاي نادر ، هيچ كلمه كليدي و گروه كوچكي از كلمات كليدي وجود ندارد كه بتواند ترافيك زيادي را در وب سايت شما ايجاد كند.

رتبه بندي سئو آنقدرها كه فكر مي كنيد ، اهميت ندارد

سئو سازي سايت : رتبه بندي اهميت دارد. اما آنها معياري نيستند كه بايد روي آنها تمركز كنيد. اگر ، با پرسيدن “شروع SEO چقدر طول مي كشد؟” منظورتان اين است: “چقدر طول مي كشد تا رتبه هاي برتر را كسب كنم؟” سپس شما خروجي ها را با نتايج اشتباه مي گيريد. كسب رتبه بندي يك خروجي است كه شركت هاي سئو سازي سايت مي توانند به راحتي بفروشند زيرا از نظر احساسي رضايت بخش هستند ، اما هيچ ارزشي ندارند مگر اينكه منجر به فروش يا فروش شوند-نتيجه اي كه شما مي خواهيد. به همين دليل است كه شما فقط بايد شركت هاي SEO يا متخصصان SEO را كه بر نتايج تمركز مي كنند ، استخدام كنيد تا خروجي ها.

سئو سازي سايت 2

سئو سازي سايت 2

چقدر طول مي كشد تا SEO به نتيجه برسد؟

سئو سازي سايت : كاملا بستگي دارد. خسته كننده است ، اينطور نيست؟ اما حقيقت است بستگي به چي داره؟ بستگي به مدت زمان فعاليت وب سايت شما ، ميزان سئو قبلي در آن ، نحوه شكل گيري وب سايت ، محتواي موجود در آن ، مشخصات پيوند آن و بسياري ديگر از عوامل SEO دارد (اينفوگرافيك زير را ببينيد). هيچ دو وب سايت از يك مكان شروع به كار نمي كنند ، حتي اگر در يك صنعت باشند و براي مشتريان مشابه رقابت كنند. با اين حال ، در اينجا يك سناريوي قابل قبول براي اينكه تلاش هاي SEO شما در ماه هاي اوليه و نتايج مورد انتظار شما چگونه باشد ، ارائه شده است.

ماه اول

تحقيق و كشف ، حسابرسي وب سايت ، استراتژي كلمات كليدي و برنامه ريزي. اگر تحقيقات و كشف به سرعت انجام شود ، ممكن است تغييرات فني در وب سايت در ماه اول آغاز شود. در موارد ديگر ، مرحله تحقيق و كشف كامل مي تواند بيش از يك ماه طول بكشد.

ماه دوم

سئو سازي سايت : كار فني SEO را آغاز كنيد ، يعني بر اساس نتايج حسابرسي سايت ، اصلاحاتي در وب سايت ايجاد كنيد. در برخي موارد وب سايت نياز به بازنگري اساسي دارد و اين خود به خود مي تواند ماه ها به طول انجامد. ساير فعاليتهاي SEO مانند كار بر روي نمايه پيوند و ايجاد محتوا را مي توان همزمان با انجام تعميرات اساسي انجام داد.
اگر در اين وضعيت تعمير اساسي قرار گرفتيد ، سئو سازي سايت را انجام مي دهيد اما هنوز هيچ نتيجه اي را مشاهده نخواهيد كرد ، زيرا تغييرات ايجاد شده تنها پس از اتمام آنها تأثير خود را آغاز مي كنند.

ماه سوم

سئو سازي سايت : تمركز بر ايجاد محتوا را شروع كنيد. وبلاگ نويسي ، سوالات متداول ، تصاوير سفيد ، مقالات ، اطلاعات مربوط به محصول و شركت ، و غيره در حالت ايده آل شما اين كار را بلافاصله پس از استراتژي و برنامه ريزي آغاز كرده ايد ، اما اغلب بودجه ها آنچه را كه مي توان در يك زمان انجام داد محدود مي كند و بنابراين تعميرات اساسي فني بايد در وهله اول انجام شود.
به در اين صورت ، ممكن است تا پايان ماه جاري شاهد بهبود برخي در رتبه بندي ها باشيد. اگر اين رتبه بندي ها منجر به فروش يا فروش مي شود ، حتي بهتر است ، اما لزوماً هنوز انتظار آنها را نداريد.

ماه چهارم

ادامه ايجاد محتوا ، بهينه سازي فني وب سايت و توسعه يك پروفايل پيوند سالم (كه ممكن است شامل پاكسازي پيوندهاي با كيفيت پايين باشد). در اين ماه مي توانيد انتظار افزايش چشمگير رتبه ها ، ترافيك و توليد سرب را داشته باشيد. به هيچ عنوان به پيشرفتهايي كه بايد 12 ماه در تلاش SEO خود انجام دهيد نزديك نيست ، اما بايد آنقدر مهم باشد كه بدانيد سئو كار مي كند.

ماه پنجم

سئو سازي سايت : در اين ماه يا شايد در اوايل اين روند ، ممكن است مديريت رسانه هاي اجتماعي را در برنامه خود براي تقويت محتواي خود و افزايش ترافيك مستقيم به وب سايت خود شروع كرده باشيد. اين مي تواند به يك پيوند سالم و طبيعي منجر شود و البته به خودي خود منجر به توليد مي شود. شما به ايجاد محتوا ادامه مي دهيد و شايد درگير برخي روابط عمومي يا رسانه باشيد. در اين مرحله شما بايد شاهد ترافيك بيشتر و بيشتري از سوي SEO باشيد ، و در نتيجه مشتريان شما بايد در حال افزايش باشند.

ماه ششم

سئو سازي سايت : اگر ترافيك شما تا اين لحظه به 5000 بازديدكننده در ماه رسيده يا بيشتر ، مي توانيد از افزودن بهينه سازي نرخ تبديل به تلاش هاي خود براي بهبود نحوه تبديل ترافيك دريافتي به سرنخ و يا فروش سود ببريد. از اين به بعد ، فعاليت هاي شما ممكن است به طور مداوم بر ايجاد محتوا و ترويج آن محتوا متمركز باشد ، يا ممكن است كارهاي خلاقانه تري انجام دهيد. بسته به نوع شركت شما و نوع وب سايت شما ، فعاليت هاي خاص مي تواند بسيار متفاوت باشد.

سئو سازي سايت 3

سئو سازي سايت 3

5 راه برتر براي اثبات ارزش واقعي سئو

در اينجا پنج راه براي اثبات ارزش واقعي سئو سازي سايت به مشتريان آينده ، مشتريان فعلي ، رئيس شما يا هر كسي كه مايل به سرمايه گذاري در SEO است ، آورده شده است. الگوريتم گوگل تكامل يافته است. از طريق هوش مصنوعي و پيشرفت در يادگيري ماشين ، به طور مداوم در حال يادگيري هوشمندتر شدن هستيم. امروزه دسترسي به بالاي صفحه 1 گوگل بسيار دشوارتر است.
با چالش برانگيز شدن سئو و تغيير مداوم SERP ها ، چگونه مي توانيد ارزش سئو را به مشتريان آينده ، مشتريان فعلي ، رئيس خود يا هر شخص ديگري كه مايل به سرمايه گذاري در سئو است ثابت كنيد؟

اثبات ارزش سئو

سئو سازي سايت : اثبات ارزش سئو سازي سايت بستگي به اهداف مشتري يا مشتري احتمالي شما دارد و اينكه چه چيزي باعث مي شود كه آنها به صفحه 1 برسند. اين ممكن است جستجوي محلي ، بهينه سازي فروشگاه برنامه ، بازاريابي محتوا ، بهينه سازي فني و غيره باشد. با اين حال ، شما بايد بهبود عملكرد را براي تأمين بودجه بيشتر و موفقيت مشتري خود نشان دهيد. طبق تجربه من ، برخي از بهترين راه ها براي اثبات ارزش سئو عبارتند از:

  • از يك مدل ROI براي نشان دادن پيشرفت هاي افزايشي استفاده كنيد.
  • از داده هاي جستجوي پولي براي نشان دادن هزينه دستيابي به ترافيك از طريق جستجوي پولي استفاده كنيد.
  • عملكرد و نتايج خود را از طريق گزارش پشتيبان گيري كنيد.
  • بودجه تست بگيريد.
  • از طريق استراتژي ها و تاكتيك هاي مختلف SEO ، برنده هاي رقابتي را نشان دهيد.

مدل ROI

سئو سازي سايت : مدل ROI يكي از بهترين مدل ها براي نشان دادن افزايش فزاينده در ديد ، ترافيك و درآمد است. راه كار براي استفاده از يك صفحه گسترده Excel و تجميع همه داده ها براي كلمات كليدي يا كلمات كليدي برتر است. در اين مدل ، مي توانيد براي هر كلمه كليدي از كليك هاي احتمالي و تبديل موتورهاي جستجو استفاده كنيد. شما مي توانيد وضعيت “پيش بيني شده” را مشاهده كنيد تا تغيير در تبديل مورد انتظار از بهبود رتبه ، تبديل يا ساير معيارها را مشاهده كنيد.

  • هدف مدل كلمات كليدي اين است كه كلمات كليدي مورد استفاده براي يك دامنه را از طريق جستجوي ارگانيك جمع آوري كرده و سپس ارزش بالايي را شناسايي كند. پس از شناسايي اين كلمات كليدي ، بايد آنها را در دسته هاي مشابه قرار داد تا ايجاد محتوا در سايت تسهيل شود تا رتبه دامنه ها براي آن كلمات كليدي بهبود يابد و تبديل بيشتري انجام شود.

هزينه براي به دست آوردن كلمات كليدي از طريق پرداخت

يك راه ديگر براي نشان دادن ارزش SEO اين است كه آن را با هزينه دريافت ترافيك از جستجوي پولي مقايسه كنيد (اگر رتبه آن كلمات كليدي را نداريد). شايد ارزش آن را داشته باشد كه به صورت ارگانيك به دنبال آن كلمات كليدي برويد زيرا خريد آنها گران خواهد بود.
براي تخمين مقدار:

  • تجزيه و تحليل تعداد كلمات كليدي براي جستجوي پولي در بخش.
  • شامل تعداد دفعات جستجوي اين كلمات كليدي براي يك سال باشيد.
  • از CPC هاي متوسط براي تجزيه مدل به سهم بازار مختلف استفاده كنيد تا ببينيد چقدر هزينه دارد (به عنوان مثال ، 5 درصد ، 15 درصد ، 30 درصد).

بودجه آزمايشي بگيريد

راه ديگر براي اثبات ارزش سئو سازي سايت اين است كه از مشتري خود بودجه كمي براي تست بخواهيد.
انجام خلبان مي تواند نشان دهد كه حتي با بودجه كمي به نتايج آنها خواهيد رسيد. سئو فوري نيست و زمان مي برد تا نتايج را نشان دهد. در اين آزمون ، مي توانيد نشان دهيد كه مي توانيد برنده هاي كوچك و تأثير افزايشي بر عملكرد ارگانيك داشته باشيد.

پشتيبان گيري از داده هاي خود از طريق گزارش گيري

نمايش بهبود در كليك ها و نمايش ها از طريق Google Search Console يكي از راه هاي بدست آوردن داده ها است ، اما روش هاي ديگري نيز براي بهبود گزارش ها وجود دارد. Ahrefs برخي از ويژگي هاي خوب را ارائه مي دهد تا به شما نشان دهد رتبه بندي در گذشته چگونه بوده است و در حال حاضر در صورت تغيير آن چگونه است. معيار خوب ديگر براي نشان دادن اين است كه در حال حاضر چند كلمه كليدي را در مقايسه با 3 يا 6 ماه قبل نشان مي دهيد.

نمايش نتايج رقبا

سئو سازي سايت : آخرين راه براي نشان دادن ارزش نشان دادن رقباي شما در SERPs است. نمايش رشد رقبا كه به راحتي مي توانيد از ابزارهاي شخص ثالث مانند SEMrush تشخيص دهيد ، مي تواند محركي براي مشتري شما باشد. وقتي مشتري اصلي خود از آنها بهتر عمل مي كند و استراتژي هاي سئو سازي سايت مانند توسعه محتوا جديد را پياده مي كند كه به آنها كمك مي كند تا براي پرسش هاي جعبه پاسخ ، جستجوهاي محلي ، در App Store و غيره رتبه بندي شوند ، از مشتري متنفر است.

ابزارهايي براي بررسي سريع سئو سازي سايت

بسياري از صاحبان وب سايت ها اغلب اهميت اين پارامتر را دست كم مي گيرند يا حتي از آن مطلع نيستند. بر اساس تحقيقات گوگل ، احتمال ترك بازديدكننده از يك وب سايت پس از 5 ثانيه پس از بارگذاري صفحه 90 درصد افزايش مي يابد. پس از 6 ثانيه ، احتمال برگشت به ميزان 106% افزايش مي يابد. براي مشاغل كوچك ، اگر وب سايت شما كند باشد ، سئو سازي سايت شما ضعيف خواهد بود. اين بدان معناست كه مي توانيد با مشكلات مختلفي از جمله افت رتبه هاي Google ، كاهش نرخ بالا و نتايج فروش پايين روبرو شويد.

رتبه بندي كلمات كليدي را براي عبارات كليدي خاصي دنبال كنيد

سئو سازي سايت : بسيار مهم است كه بدانيد هر يك از صفحات وب شما بر اساس عبارات كليدي چگونه كار مي كند تا به شما در افزايش ترافيك بيشتر كمك كند. يافتن كلمات كليدي مناسب ، اطمينان از پاسخگويي كامل به درخواست جستجو و برآوردن هدف كاربر ، بهترين راه براي موفقيت بلند مدت SEO است. هنگامي كه رتبه بندي كلمات كليدي خود را مي دانيد ، مي توانيد تعيين كنيد كه آيا در مسير درستي قرار داريد يا خير. يكي از سريع ترين راه ها براي بررسي رتبه بندي صفحه براي يك كلمه كليدي خاص ، جستجو در رتبه بندي SE است. اين نرم افزار مجموعه هاي مختلفي را ارائه مي دهد كه يكي از آنها ردياب رتبه كلمات كليدي است.

سازگاري با تلفن همراه را بررسي كنيد

در عصر شاخص اولين تلفن همراه ، دوستي با موبايل يك امر ضروري است ، نه يك خواسته. تعجبي ندارد كه كاربران تلفن همراه سهم اكثريت كاربران آنلاين را به خود اختصاص دهند. بر اساس اين تحقيقات ، 72.6 درصد از كاربران تا سال 2025 با استفاده از دستگاه هاي تلفن همراه خود به اينترنت دسترسي خواهند داشت كه معادل تقريبا 3.7 ميليارد نفر است.

  • بسيار مهم است كه وب سايت خود را براي كاربران تلفن همراه بهينه سازي كنيد زيرا Google همچنان سازگاري با تلفن همراه را يكي از مهمترين عوامل رتبه بندي مي داند. در طراحي براي كاربران تلفن همراه ، اطمينان حاصل كنيد كه از پيمايش طولاني خودداري كنيد، دستگاه ها و اندازه هاي مختلف صفحه نمايش و ملاحظات مختلف در تلفن همراه را در نظر بگيريد.

ساختار فني را بررسي كنيد

سئو سازي سايت : به نظر شما چه چيزي باعث موفقيت يك وب سايت مي شود؟ محتواي با كيفيت ، جذابيت بصري و كاربردي وب سايت شما ، پروفايل هاي بك لينك ، تحقيقات كلمات كليدي ، ناوبري خوب و بسياري موارد ديگر. اما يك چيز مشترك همه آنها وجود دارد: ساختار فني آنها. بر رتبه بندي كلمات كليدي و تعامل كاربران تأثير مي گذارد. SEO فني به ايجاد پايه محكم شما كمك مي كند و سلسله مراتبي را تشكيل مي دهد. اگر نمي خواهيد خانه خود را خراب كنيد ، بايد هر سطح از سلسله مراتب نيازهاي فني SEO را انجام دهيد.

سئو سازي سايت 4

سئو سازي سايت 4

ارتباط محتوايي را بررسي كنيد

ايجاد محتواي عالي براي ايجاد ترافيك از موتورهاي جستجو و رتبه بالا براي كلمات كليدي مورد نظر شما كافي نيست. درك محتواي كاربر و استفاده از آن براي بهبود سئو سازي سايت بسيار مهم است. براي انجام اين كار ، بايد محتواي مناسبي ايجاد كنيد كه با مخاطبان مورد نظر شما مطابقت داشته باشد ، آن را براي ارتباط بهينه سازي كرده و در جايي كه مي خواهيد مشاهده كنيد ، منتشر كنيد. ما قبلاً برخي از مزايايي را كه مي تواند با استفاده از نمودار دانش ، كادرهاي پاسخ ، بسته هاي محلي و ساير نتايج جستجوي مختلف براي كلمات كليدي منطبق با هم ارائه دهد ، مشاهده كرده ايم.

پيوندهاي داخلي را مميزي كنيد

پيوند داخلي از ديدگاه هاي مختلف SEO بسيار مهم است. پيوندهاي داخلي درها را باز مي كند كه به شما امكان مي دهد از يك اتاق به اتاق ديگر برويد. اما هنگامي كه يك وب سايت بزرگتر مي شود ، حفظ ساختار متصل به يكديگر و حفظ ثبات از طريق وب سايت شما دشوار مي شود. همانطور كه جان مولر اشاره كرد ، نحوه پيوند صفحات وب شما به Google كمك مي كند تا نحوه ارتباط صفحات شما و نقش هاي آن را درك كند. نوع بهينه اي از ساختار را انتخاب كنيد كه تا حد زيادي نيازهاي تجاري شما را برآورده مي كند.

تفاوت بين SEO و PPC چيست؟

سئو يا بهينه سازي موتورهاي جستجو عبارت است از افزودن محتوا در سايت شما كه مي تواند ديد سايت شما را در موتورهاي جستجو و كاربران بهبود بخشد – به عبارت ديگر ، مي تواند به سايت شما كمك كند تا در جستجوهاي مرتبط بيشتر نمايان شود. Google Ads راه حل تبليغاتي Google Pay-per-click (PPC) است كه به مشاغل و صاحبان وب سايت هايي مانند شما امكان مي دهد تا آگهي هاي خود را در گوگل قرار دهند و اين آگهي ها هنگامي كه كاربر چيزي را در گوگل جستجو مي كند ، نمايش داده مي شوند.

چرا بازاريابي PPC Google Ads به سئو سازي سايت من كمك نمي كند؟

اولين مسئوليت گوگل اين است كه مرتبط ترين نتايج ممكن را در اختيار كاربران جستجو قرار دهد. اگر مشاغل قادر به پرداخت رتبه هاي بالاتر در نتايج جستجو باشند ، كاربران اطلاعات مورد نظر خود را دريافت نمي كنند.

اما آيا مي توان از ابزارهاي Google Ads براي اهداف سئو سايت استفاده كرد؟

Google Ads مجموعه اي از ابزارها را ارائه مي دهد كه مي توانيد از آنها براي تعيين نحوه بهينه سازي سايت خود استفاده كنيد. به عنوان مثال ، ابزار كليد واژه مي تواند به شما كمك كند ليستي از اصطلاحات مربوط به كسب و كار خود ايجاد كنيد كه جستجوهاي زيادي ايجاد مي كند ، و سپس مي توانيد آنها را در محتواي سايت خود ادغام كنيد. همچنين مي توانيد از ابزارهاي رديابي Google Ads براي اندازه گيري اينكه آيا تغييرات در سايت و كمپين تبليغاتي شما منجر به بازديدكنندگان بيشتر يا تبديل آنها مي شود ، استفاده كنيد.

  • Google همچنين ابزارهاي غير Google Ads را به صورت رايگان به مشاغل كوچك ارائه مي دهد. به عنوان مثال ، گزارش Search Analytics در Google Analytics مي تواند پيگيري كند كه كدام درخواست ها بازديدكنندگان بيشتري را به سايت شما مي آورند ، حتي اگر در حال حاضر از Google Ads استفاده نمي كنيد.

آيا بايد روي SEO سرمايه گذاري كنم يا PPC ؟

در نهايت ، اين به شما بستگي دارد كه كدام گزينه براي تجارت شما بهتر است ، اما بايد توجه داشت كه تبليغات SEO و PPC مي توانند به طرق مختلف كمك كنند. هر دو SEO و Google Ads مي توانند به شما در برقراري ارتباط كمك كنند وقتي به دنبال چيزي هستند كه شما ارائه مي دهيد. SEO يك سنگ بناي سنتي براي موفقيت در بازاريابي آنلاين است ، زيرا اين شانس را براي كسب و كار شما بيشتر مي كند.

  • Google Ads به شما امكان مي دهد فوراً به مشتريان دسترسي پيدا كنيد ، مهم نيست كه كسب و كار شما بزرگ يا كوچك است و همچنين به شما امكان مي دهد كمپين خود را در حال سفارشي سازي كنيد ، اما شايان توجه است كه تبليغات SEO و PPC مي توانند به طرق مختلف كمك كنند.
سئو سازي سايت 5

سئو سازي سايت 5

محتواي سئو چيست؟

سئو سازي سايت : براي درك منظور بازاريابان از محتواي SEO ، تجزيه اين عبارت به اجزاي تشكيل دهنده آن مفيد است. سئو سازي سايت به بهينه سازي موتورهاي جستجو يا فرآيند بهينه سازي وب سايت اشاره دارد تا افراد بتوانند به راحتي آن را از طريق موتورهاي جستجو مانند Google پيدا كنند. منظور ما از “محتوا” هرگونه اطلاعاتي است كه در وب وجود دارد و مي تواند در وب مصرف شود. بنابراين ، با كنار هم قرار دادن اين دو مفهوم: محتواي SEO هر محتوايي است كه با هدف جذب ترافيك موتورهاي جستجو ايجاد شده است.

چه عواملي بر سئو سازي سايت تأثير منفي مي گذارد؟

در اينجا ، ما عواملي را كه بر SEO تأثير منفي مي گذارد ، بررسي مي كنيم:

  • محتوا “كم” يا فاقد ارزش است.

برخي از شركت ها سعي مي كنند راه ساده اي را در رابطه با سئو انتخاب كرده و مجموعه اي از مطالب كم رنگ را در وب سايت خود قرار دهند. با اين حال ، محتواي فاقد ماهيت مي تواند بر SEO شما تأثير منفي بگذارد. اين محتوا براي بازديدكنندگان سايت مفيد نيست ، بنابراين گوگل و ساير موتورهاي جستجو سايت شما را به دليل محتواي ضعيف جريمه مي كنند.

  • محتوا مملو از كلمات كليدي است.

سئو سازي سايت : يكي ديگر از مواردي كه مي تواند بر رتبه بندي موتورهاي جستجو تأثير منفي بگذارد ، پر كردن كلمات كليدي است. اين اساساً زماني است كه شما كلمات كليدي مرتبط زيادي را در محتواي خود قرار مي دهيد ، اما بدون دليل. به عنوان مثال ، ممكن است كلمه كليدي يا عبارت را 20 بار در يك پست وبلاگ قرار دهيد ، اما اين پست منطقي نيست و ارزش ارائه نمي دهد. موتورهاي جستجو اين رفتار را جريمه مي كنند زيرا باز هم ، اين ارزش را براي بازديدكنندگان فراهم نمي كند.

  • محتوا به پيوندهاي اسپم متصل هستند.

اگر از وبلاگ ها ، انجمن ها و جاهاي ديگر با پيوند به محتواي خود هرزنامه ارسال مي كنيد ، اين مي تواند در رتبه بندي SERP شما به حساب شما بيايد. اينها تنها چند عامل هستند كه مي توانند بر SEO شما تأثير منفي بگذارند.

كلام اخر

ما تكنيك هاي مختلفي براي سئو سازي سايت شما ارائه مي دهيم كه مي توانيد رتبه خود را در گوگل افزايش دهيد. اگر به دنبال ترفندهاي خوب براي افزايش سئو سايت خود هستيد ، با كارشناسان ما در افرند وب در ارتباط باشيد.

منبع:  افرند وب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.